Fes-te Soci

Àrea Privada

Directori de Socis

Gonzalo Sànchez-Benavides

Gonzalo Sánchez-Benavides

Grup de Neurofuncionalitat i llenguatge de l’institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques (IMIM)

Psicòleg. Doctor en Neurociència cognitiva. Professor del Master en Neuropsicologia i Neurologia de la Conducta (NNC) Investigador del Barcelona Beta Brain Research Center i IMIM-Hospital del Mar.

Play Video

Comparteix aquesta fitxa a:

Ponències de  Gonzalo Sánchez-Benavides

cartells-fons_0002_232 copia
Grup de recerca: Grup de Neurofuncionalitat i llenguatge de l’institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques (IMIM)

Moderadors/es: Josep Vilajoana, Maite Garolera i Núria Bayari

1 December 2015
74ena
Característiques cognitives i morfològiques en persones sense autoconsciència de deteriorament cognitiu

En el continu de l’envelliment a la demència, abans de que es pugui identificar un deteriorament cognitiu clar, hl ha un període en el qual les capacitats cognitives van declinant subtilment encara en rangs de normalitat psicomètrica. La percepció d'aquests canvis per part del subjecte constitueix el denominat declivi cognitiu subjectiu (scd).

28 June 2019

Formulari d'enviament Comunicacions

Pot pujar la seva comunicació emplenant el següent formulari. Les comunicacions estan subjectes a revisió i aprovació abans de la seva publicació.

Aquesta comunicació s’utilitzarà exclusivament per a tractar les seves dades per a atendre la seva sol·licitud, sempre d’acord amb el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d’abril de 2016 (RGPD), Llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre (LOPDGDD) i altra normativa legal vigent en matèria de protecció de dades personals.

En qualsevol moment vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, portabilitat i oposició, o si escau, a la limitació i/o cancel·lació del tractament, comunicant-lo per escrit, indicant les seves dades personals a C/ Dr. Carulla, 51 àtic, -08017- Barcelona o al correu electrònic info@nueropsicologia.cat

*Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.