Fes-te Soci
Àrea Privada
Directori de Socis

La monitorització de la conducta (MC) és una habilitat fonamental que confereix a résser humà un comportament adaptatiu objectiu i una autoffegulació.
La monitorització de la conducta (MC) és una habilitat fonamental que confereix a résser humà un comportament adaptatiu objectiu i una autoffegulació. La MC implica (avaluació continua de les accions i el seu resultat L'evidència convergent de la psicologia i la neurociència suggereix que aquest component avaluatiu es compon d'almenys dos processos dissociables i successius que difereixen en termes de complexitat i connectivitat amb regions cerebrals remotes perb interconnectades. A més, aquest component avaluatiu no està encapsulat, o bé funciona basant-se només en indicacions del motor. En lloc d'aixó, es veu fàcilment influenciada per factors afectius o demandes motivacionals. En aquesta presentació, primer presentaré el component avaluador de MC, els seus dos processos subjacents i les seves corresponents bases cerebrals. A continuació, revisaré breument els estudis recents que mostren influèndes sistemàtiques de refecte negatiu o positiu en la MC. La naturalesa i la direcao d'aquestes influéncies suggereixen que refecte proporciona una important font d'informadó que s'utilitza o explora activament els sistemes cerebrals de la MC per assignar valors especfrics a les accions d'una manera flexible i contextual. Acabaré per esbrinar algunes implicacions i futures direccions de recerca per a restudi de la MC en Neuropsicologia.
© Societat Catalana de Neuropsicologia 2019 Tots els drets reservats.
Pot pujar la seva comunicació emplenant el següent formulari. Les comunicacions estan subjectes a revisió i aprovació abans de la seva publicació.
Aquesta comunicació s’utilitzarà exclusivament per a tractar les seves dades per a atendre la seva sol·licitud, sempre d’acord amb el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d’abril de 2016 (RGPD), Llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre (LOPDGDD) i altra normativa legal vigent en matèria de protecció de dades personals.
En qualsevol moment vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, portabilitat i oposició, o si escau, a la limitació i/o cancel·lació del tractament, comunicant-lo per escrit, indicant les seves dades personals a C/ Dr. Carulla, 51 àtic, -08017- Barcelona o al correu electrònic info@nueropsicologia.cat
*Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.