Angélica Enríquez Olvera és llicenciada en Filosofia per la Universitat Iberoamericana, compta amb un Màster en Educació per la Universitat La Salle. Disposa d’un curs de Pràctiques Filosòfiques impartit per l’Institut de Pràctiques Filosòfiques a Madrid, Espanya i amb diversos diplomats com ara: Filosofia per a Nens impartit per CECAPFI i Teoria de la Modificabilitat Cognitiva i el Programa d’Enriquiment Instrumental per la Universitat “La Salle” .
Actualment col·labora com a consultora acadèmica per Pearson a on participa en la planificació i disseny i implementació de diversos projectes educatius per a les àrees de Batxillerat i Collage. Entre els projectes en on actualment treballa la tecnologia juga un paper primordial en el mesurament de el progrés en l’aprenentatge. Assessora a institucions educatives en la implementació de metodologies d’avantguarda, en l’ús i maneig llibres de text i diversos materials educatius impresos i digitals. Ha impartit conferències sobre planificació, avaluació, estratègies d’aprenentatge i diverses metodologies.