#IDIBELLconnect Obsessive-compulsive disorder: Cortico-striatal alterations and beyond

Carles Soriano-MasPsychiatry and Mental Health Group, Neuroscience Program, IDIBELL, CIBERSAM. In this webinar, Carles Soriano-Mas will present the results of recent studies of his team on obsessive-compulsive disorder (OCD), focusing on the alterations in specific cortico-striatal-thalamo-cortical (CSTC) circuits in relation to clinical heterogeneity of the disorder and response to specific treatments such as deep brain […]
NeuronUP Academy: Cognició social en esquizofrènia

Carlos Rebolleda Gil és psicòleg general sanitari i doctor en Psicologia per la Universitat Complutense de Madrid. En l’actualitat treballa com a psicòleg en el Centre de Rehabilitació Psicosocial d’Aranjuez, gestionat per la Línia de Rehabilitació Psicosocial de Germanes Hospitalàries (LRHP) i vinculat a la Xarxa Pública d’Atenció Social a persones amb malaltia mental dependent […]
El disseny del pensament crític i la resiliència a l’aula

Angélica Enríquez Olvera és llicenciada en Filosofia per la Universitat Iberoamericana, compta amb un Màster en Educació per la Universitat La Salle. Disposa d’un curs de Pràctiques Filosòfiques impartit per l’Institut de Pràctiques Filosòfiques a Madrid, Espanya i amb diversos diplomats com ara: Filosofia per a Nens impartit per CECAPFI i Teoria de la Modificabilitat […]
2020 INS Mid-Year Meeting

The Neuropsychology of Pleasure, Dreaming and Memories La Societat Internacional de Neuropsicologia (INS) ha anunciat que a causa de la pandèmia del COVID-19 es cancel·la la seva Reunió de Viena. No obstant, es durà a terme un esdeveniment virtual els dies 1 i 2 de juliol de 2020 sota el nom The Neuropsychology of Pleasure, Dreaming […]
The Essentials of Assessment for Learning by Leonor Uribe

In a standards and certifications-driven educational system, quality assessment is relevant to determine how much learning really takes place in the classroom. The focus of educational programs is shifting from having students who pass or fail, towards helping all students succeed in their own learning path. This is exactly where Assessment for Learning becomes a […]
76a Jornada de Primavera

La Neuropsicologia a Catalunya +40: festa d’estiu de la neuropsicologia catalana
5ª Edició del Premi Barraquer i Bordas 2018

La Societat Catalana de Neuropsicologia, fundada el novembre del 1979, és una societat de caràcter científic que té com a finalitat fonamental la difusió de la disciplina de la Neuropsicologia en les seves vessants bàsiques i aplicades, de recerca i assistencials. Entre els seus objectius es troben la projecció clínica i terapèutica de la Neuropsicologia, […]
2ª Edició del Premi Barraquer i Bordas 2012

Amb l’objectiu de reconèixer la recerca en l’àmbit de la neuropsicologia realitzada a Catalunya, la Societat Catalana de Neuropsicologia ha creat el Premi Barraquer Bordas, que es lliura de forma biennal a una tesi doctoral realitzada dins l’àmbit de la neuropsicologia en una universitat catalana. La Societat Catalana de Neuropsicologia vol rendir-li homenatge convocant la […]
1ª Edició del Premi Barraquer i Bordas 2010

La Societat Catalana de Neuropsicologia, fundada el novembre del 1979, és una societat de caràcter científic que té com a finalitat fonamental la difusió de la disciplina de la Neuropsicologia en les seves vessants bàsiques i aplicades, de recerca i assistencials. Entre els seus objectius es troben la projecció clínica i terapèutica de la Neuropsicologia, […]
75a Reunió d’Hivern de la SCNPS 2019
