Assemblea General de socis i sòcies de la SCNPS
Ha finalitzat el procés de presentació de candidatures per a la junta de govern de la Societat Catalana de Neuropsicologia (SCNPS). La Marta Balagué Marmaña encapçala l’única candidatura que s’ha presentat en el procés de renovació. A continuació podeu veure la nova junta i podeu consultar a sota el CV dels membres que la componen. Presidenta: Marta Balagué […]
Test Barcelona-2: Introducción, administración y puntuación
El Test Barcelona es un instrumento general de evaluación neuropsicológica ampliamente utilizado en clínica e investigación. La nueva versión, Test Barcelona-2, conlleva una actualización radical de los fundamentos de la neuropsicología: se introduce un nuevo modelo funcional cerebral y se abandona el caduco enfoque centrado en la corteza cerebral. Además, se introducen las tecnologías de […]
Test Barcelona-2: Introducción, administración y puntuación
El Test Barcelona es un instrumento general de evaluación neuropsicológica ampliamente utilizado en clínica e investigación. La nueva versión, Test Barcelona-2, conlleva una actualización radical de los fundamentos de la neuropsicología: se introduce un nuevo modelo funcional cerebral y se abandona el caduco enfoque centrado en la corteza cerebral. Además, se introducen las tecnologías de […]
NeuronUP Academy: Cognició social en esquizofrènia
Carlos Rebolleda Gil és psicòleg general sanitari i doctor en Psicologia per la Universitat Complutense de Madrid. En l’actualitat treballa com a psicòleg en el Centre de Rehabilitació Psicosocial d’Aranjuez, gestionat per la Línia de Rehabilitació Psicosocial de Germanes Hospitalàries (LRHP) i vinculat a la Xarxa Pública d’Atenció Social a persones amb malaltia mental dependent […]
El disseny del pensament crític i la resiliència a l’aula
Angélica Enríquez Olvera és llicenciada en Filosofia per la Universitat Iberoamericana, compta amb un Màster en Educació per la Universitat La Salle. Disposa d’un curs de Pràctiques Filosòfiques impartit per l’Institut de Pràctiques Filosòfiques a Madrid, Espanya i amb diversos diplomats com ara: Filosofia per a Nens impartit per CECAPFI i Teoria de la Modificabilitat […]
The Essentials of Assessment for Learning by Leonor Uribe
In a standards and certifications-driven educational system, quality assessment is relevant to determine how much learning really takes place in the classroom. The focus of educational programs is shifting from having students who pass or fail, towards helping all students succeed in their own learning path. This is exactly where Assessment for Learning becomes a […]
Taller: L’informe neuropsicològic
S’abordaran diferents informes neuropsicològics, des de la neuropsicologia d’adults, infantil i pericial. Taller on es presentaran 3 tipologies d’informe neuropsicològic: infantil, adults i pericial. Amb la idea d’homogeneïtzar els informes neuropsicològics, debatrem les diferents propostes: quines dades ha de contenir l’informe i quines respostes ha de donar. Informe neuropsicològic en adults: Magda Castellvi. Informe neuropsicològic […]